ליווי מקוצרי קיבה להצלחה

054-6678044

אימון אישי | הרצאות |סדנאות

054-6678044

מי שאני רוצה להיות

להרצאה הראשונה שלי, כאשר רק התחלתי לדבר אל ועל מקוצרי קיבה, קראתי "כשאהיה גדולה אהיה קטנה"… השם הזה נבחר כי זו באמת הייתה הפנטזיה הכי רחוקה שלי אחרי כל כך הרבה שנים כאישה מאוד שמנה, מאוד כבדה, אחת שהכל קשה לה. חוץ מזה, עם הגובה דשא שלי ידעתי שכשאהיה רזה אהיה ממש קטנטונת ודווקא חיבבתי את הרעיון.

מכיוון שכישוריי הטבעיים מעולם לא היו בתחומים פיזיים, ספורטיביים במיוחד או כאלה שדורשים כוח, ממילא ראיתי את עצמי "רק" מצליחה יותר בתחומים שלי. שם, בתחומי הכתיבה, הציור, הרעיונאות והדיבור, ידעתי, נמצאות החוזקות שלי ובשביל זה לא מוכרחים כושר ברמה אולימפית. "רק" מצליחה יותר… זה כל מה שרציתי לעצמי.

בשביל להיות מצליחה יותר צריך, מן הסתם, לגדל אסרטיביות, סוג של ביטחון עצמי וגם בשביל זה לא מוכרחים שרירי זרוע מפותחים אלא שרירי רגש מועצמים. אני נשבעת שלא היה לי מושג ששרירי הרגש האלה שפיתחתי עם השנים יביאו לי כל כך הרבה יותר מכל מה שציפיתי.

עם הזמן ועם השינוי ועם האומץ הגדל ומתפתח ומבשיל, ואולי גם עם הגיל, מצאתי שהאסרטיביות הזו שניכסתי לעצמי היא חיונית למשל להצבת גבולות. לעצמי, לסביבה, ללקוחות שלי, לקולגות, למשפחה, לכל מי שהיה רגיל לקבל ממני הרבה יותר ממה שרציתי לתת מלכתחילה.

הביטחון העצמי הגובר  איפשר לי להפסיק לרצות להתחבא מאחורי הקלעים, לצאת אל האור, לעבור לקדמת הבמה של חיי ולשחרר את הצורך באישור חיצוני על הדברים שאני עושה או אומרת, על איך שאני נראית או על איכותי באופן כללי. זה פשוט הפסיק להשפיע עליי. כלומר, הדעה הפרטית שלי על כל אלה קיבלה סוף סוף את המשקל הראוי לה.

האוזניים הפנימיות, ככה אני קוראת להן, שפיתחתי לי הן אלה שהפכו אותי, בשלבים המתקדמים של תהליך השינוי השלם, להיות טובה יותר אל עצמי, סלחנית יותר, מכילה יותר, נטולת שיפוטיות, נאמנה לעצמי, ישרה וישירה, חפה מסודות ומבושות. ואתם יודעים מה? שום דבר מזה לא ידעתי בתחילת הדרך. כלום. וגם אם היו אומרים לי שככה זה יהיה לא בטוח שהייתי מאמינה.

אז אם פעם רק רציתי להיות קטנה יותר בגודל וקצת יותר מצליחה בפרקטיקה היום אני יודעת שזה באמת הפך אותי לאדם טוב יותר. אכפת לכם לאמץ את הגישה ולכוון לשם? מראש? למה אני מתכוונת? אני מתכוונת שלאדם הבא ששואל אתכם למה אתם הולכים לעשות ניתוח קיצור קיבה תענו: כי אני רוצה להיות אדם טוב יותר, לעצמי ולעולם… וכדאי שגם תאמינו לעצמכם כאשר אתם נותנים את התשובה הזו.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן